DIGITALNO ARHIVIRANJE
U današnjem kontinuiranom razvoju informacionih tehnologija i sve široj upotrebi poslovnih aplikacija u svakodnevnim poslovnim aktivnostima, i dalje smo okruženi narastajućom količinom papira, više nego ikada do sada. Mi smo tu da Vam pomognemo da se rešite gomila papira uz pomoć računara. Ključ leži u razvoju sistema koji Vam omogućava da eliminišete sve osim male količine priručnih papira koje za sada zakonski morate zadržati u svojoj arhivi.
Rešenje Vaših problema je
DIGITALNO ARHIVIRANJE DOKUMENATA
Digitalno arhiviranje je proces pretvaranja papirnih dokumenata u digitalni oblik. Omogucava Vam da kompletnu dokumentaciju osim na papiru u hrpi registratora imate sačuvanu u računaru, na CD-u ili DVD-u.
Predmet digitalizacije mogu biti: arhivska građa muzeja, naučnih institucija, državnih organa; poslovna dokumentacija firmi; lična dokumentacija i zaostavštine pojedinaca.
Statistika pokazuje da:
- 39% menadžera koristi pogrešnu informaciju barem jednom nedeljno.
- Menadžeri i zaposleni utroše i do 25% radnog vremena na pretraživanje informacija.
- 59 % menadžera tvrdi da im nedostaju kritične poslovne informacije kao rezultat nedostupnosti brze informacije.
- 53% svih menadžera tvrdi kako im je korisno manje od polovine informacija koje prime.
RAZMIŠLJATE O DIGITALIZACIJI DOKUMENTACIJE?
Za to Vam je potrebna kvalitetna programska oprema, stručan kadar i prostor. Nemate odgovarajuću opremu i potrebno znanje?
MI VAM NUDIMO REŠENJE!
Čitav proces digitalizacije je naša briga. Vama nije potrebno ulaganje u skupu i zahtevnu opremu, ne morate posebno obučavati kadar i investirati u novi prostor. Vaša jedina obaveza je da nam predate dokumentaciju a mi ćemo je digitalizovati za Vas. Tokom procesa digitalizacije garantujemo apsolutnu tajnost Vaših podataka i poštovanje Zakona o arhivskoj građi.
ZAŠTO JE DIGITALNO ARHIVIRANJE DOKUMENATA PAMETNA ODLUKA?
- povećana sigurnost dokumenata
- smanjenje troškova poslovanja
- kontrola nad informacijama
- smanjenje troškova papira i fotokopiranja
- smanjenje transportnih troškova
- najbrži pristup informacijama
- povećanje efikasnosti poslovanja
- brz povrat investicije.